Zasady rejestracji

Zasady rejestracji

1. Aby wziąć udział w konferencji należy się zarejestrować on-line na stronie www.poasco.pl.
Uwaga – konta użytkowników utworzone przed otwarciem rejestracji na tegoroczną edycję Spotkania PoASCO – zostały usunięte.

2. Udział w konferencji na żywo jest płatny i obejmuje dostęp do wykładów oraz materiałów konferencyjnych w formie drukowanej oraz elektronicznej. Szczegółowy cennik dostępny jest w zakładce opłaty rejestracyjne.

3. W związku z koniecznością wyrażenia zgody na udostępnienie oraz przetwarzanie danych osobowych, rejestracji trzeba dokonać osobiście, z podaniem swojego unikalnego adresu e-mail. Zgłoszenia dokonane przez osoby trzecie nie będą uwzględniane.

4. Po przeprowadzeniu rejestracji niezbędne jest dokonanie opłaty zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie. Potwierdzenie prawidłowej rejestracji oraz przetworzenia płatności zostanie przesłane drogą mailową wraz z fakturą VAT.

5. W przypadku trudności z logowaniem prosimy o kontakt mailowy.

6. Dostęp do materiałów konferencyjnych w wersji on-line dostępny będzie wyłącznie po zalogowaniu do serwisu.

7. Udział w „Spotkaniu po godzinach” wymaga uiszczenia opłaty dodatkowej zgodnej z cennikiem.

Zarejestruj się!